...


by : x-themes


خیال بوسه ای که اینجا جا گذاشتی

بر لبانم سنگینی می کند

به خاک می افتم در مقابلت

فکر می کنی چیز دیگری هم

برای باختن دارم هنوز؟

 



نظرات شما عزیزان:

پریا ستاری
ساعت19:48---26 مرداد 1391
منم دختر آذربایجانی یه بارعاشق شدم اونم مهندس کامپوتر بود 14سال داشتم باهم ازدواج کردیم اما 2ماه ازازدواج نگذشته بود بهرام فوت شد هنوز22 ساله شدم نمیتونم فراموش کنم میترسم تا آخر عمرم فراموشش نکنم و تنها باشم؟هراس دارم ؟وبلاگت عزیزم چرا اینقدرغمگین منم
همون دخترک تنها
وبلاگ جالب دارین ؟
عشق چند پیراهن داره
عاشق ها میگن یه پیراهن
و یه بار
من همون عاشق تنهاو دخترک تنهام 22 ساله
؟اگر عاشق باشی مطمئن باش تنها خواهی موند؟
منم عاشق بهرام هستم
کسیکه زنده نیست
عشقم بود و دوست داشتیم همدیگر را


negin
ساعت13:58---22 تير 1391
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم

Marziyeh
ساعت13:10---21 تير 1391
وب قشنگی ساختی.هپی میشم به منم سربزنی

mohammad
ساعت13:49---18 تير 1391
salam mesle inke har2mon tanhaiim.linket kardam be manam sar bezan nazar yadet nare age ghabel doonesti mano bad deadlove link kon.booos.bye

ماني
ساعت22:16---15 تير 1391
سلام نداجان
وبلاگ مفيدوقشنگي داري همه مطالبش روخوندم/خوب شد يكي مثه من تنها پيداشد


فرزانه
ساعت14:41---12 تير 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــ

ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ


مهرداد
ساعت23:26---4 تير 1391
کاش بارانی ببارد
قلب ها را تر کند ، بگذرد
از هفت بند ما ، صدا را تر کند
قطره قطره بگذرد
رشته رشته
مویرگ های هوا را تر کند
بشکند
در هم طلسم کهنه ی این باغ را
شاخه های خشک بــی بار دعـا را
تـر کنـد مثـل طوفـان بـزرگ نـوح
در صبـحــی شـگفـت
سرزمیـن سینه ها تا نا کجا را تـر کنـد
چتـر ها تان را ببـنـدیـد ای به ساحل مانـده ها
شـاید ایـن بـاران که مـی بـارد شمـا را تـر کنـد
به منم سر بزن منتظرتما.......


alijoooooooooon
ساعت17:04---4 خرداد 1391



اعمال شب جمعه اول ماه رجب:یعنی امشب:



"بسم رب النور"



از جمله اعمال این شب نمازی است كه اگر شخص آن را به جا آورد، پس از مرگ هنگامی كه در قبر گذاشته شود خداوند تبارك و تعالی ثواب نمازش را به سوی او به بهترین صورت می فرستد تا همدم او شود و او را از تنهایی بیرون آورد.



این شخص با روی گشاده و درخشان و زبانی شیوا و فصیح به او می گوید: ای حبیب و دوست من! بشارت باد تو را كه از هر شدت و سختی نجات یافتی.



میت می پرسد: تو كیستی؟ بخدا سوگند كه من چهره ای بهتر از روی تو ندیده ام و كلامی شیرین تر از كلام تو نشنیده ام و بویی بهتر از بوی تو نبوئیده ام.



آن شخص می گوید: من ثواب آن نمازم كه در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب نزد تو آمده ام تا حق تو را ادا كنم ومونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور رستاخیز دمیده می شود من درعرصه قیامت، سایه بر سر تو خواهم افكند. پس خوشحال باش كه هرگز خیر از تو معدوم نخواهدشد.



در روایت داریم كه اگر كه شخصى ماه رجب بر او داخل بشود و پنجشنبه اوّل آن ماه را روزه بگیرد؛ پنجشنبه‏اى كه شب جمعه آن، اوّلین شب جمعه ماه رجب است و در شب جمعه، بین نماز مغرب و عشاء،



دوازده ركعت نماز دارد؛ شش تا دو ركعت، مثل نماز صبح در هر ركعتى بعد از سوره حمد، سه مرتبه سوره إنا أنزلناه و دوازده مرتبه سوره (قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ)



و بعد از تمام شدن این دوازده ركعت هفتاد مرتبه: أللهمَّ صَلِّ عَلى مُحَمّدٍ النَّبّىِ الامّىِّ وَ عَلى آلِه، بعد سر به سجده مى‏گذارند، هفتاد مرتبه: سُبوحٌ قُدوّس رَبُّ المَلائكة وَ الرّوح، دوباره سر بر مى‏دارد، هفتاد مرتبه: رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَ تَجاوَز عَمّا تَعلَم إنَّكَ أنْتَ العَلىُّ الأعَظَم، دوباره سر به سجده مى‏گذارد و هفتاد مرتبه: سُبوحٌ قُدّوس رَبُّ المَلائِكَة وَ الرّوح و داریم كه خداوند تمام گناهان او را مى‏آمرزد و هر حاجتى را كه بخواهد، خداوند به او عطا مى‏كند.



التماس دعا..


مجنون
ساعت14:12---29 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


محمد
ساعت17:11---23 ارديبهشت 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره
منتظرتم
اگه با توافق لینک موافق بودی خبرم کن


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت11:18---16 ارديبهشت 1391
هزاران بار نالیدم چرا ،



افسانه ها دارد دلم



نمی دانستم این تکرار زمان است



باور کردم



ایمان آوردم



کنون



زایش دوباره را که :



تاریخ هم در من تکرار می شود ...



بی سبب نیست که دلها بی تو می زاید ، ای مرد سخن !



یا رب با تو سخن می گویم :



گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره ، رو به رو



شرح دهم غم فراق ، نکته به نکته ، مو به مو


shahla
ساعت18:55---14 ارديبهشت 1391
سلام منم تنهام يه مدت به بهانه ي كسب درآمد از اينترنت خودم سرگرم كردم وقت كردي به وبم سر بزن و اگه خواستي تو سايتا عضو شو

ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت23:50---13 ارديبهشت 1391

تـــو را دوست میدارم . . .
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ! ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!
یـا چطـور شـد که . . .!
چه فـــــــــــــــرق میکـند ؟!
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . .
که نمـى کـــــــــنى !!
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . .
کـه نمـــــى کـــــنم !!!


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت0:29---12 ارديبهشت 1391
دیـر آمدی باران

من در جــایـــی

در حجـــم نبــودن کســی خشکیـــدم ...


mehdi
ساعت18:20---11 ارديبهشت 1391
شماهم دعوت شده اید
برای دریافت آخرین خبر از وبلاگ طرفداران علیرضا روزگار مارا بانام (وبلاگ طرفداران علیرضا روزگار) لینک کنید
برای برقرای ارتباط با مدیریت وبلاگ طرفداران علیرضا روزگار به این آدرس ایمیل بزنید
یا ما را add کنید
htohi2012@yaoo.com
با تشکر مدیریت وبلاگ
مهدی شاهمیرزایی


محسن
ساعت11:19---11 ارديبهشت 1391

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
نگاه سردم را،

به چشم هاي پر از عشق قاب نقاشي،

که مانده بر ديوار،

دوباره ميدوزم

در انتظاري سخت،

اسير ديو سکوت،

نه با زبان که با تمام وجود،

و از نهايت بي انتهاي تنهايي،

وجود پاک تورا من به خويش ميخوانم....!

سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خيلي خوشم اومد .نميدونم وبلاگ من به قشنگي مال شما باشه يا نه اما خوشحال ميشم بياين و نظرتون رو بگين. مطالب عاشقانه زيادي داره که اميدوارم خوشتون بياد.منتظرم..........




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, 9:41 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§