by : x-themes


می ترسم از نبودنت

و از بودنت بیشتر!

نداشتن تو ویرانم میکند

و داشتنت متوقفم!

وقتی نیستی کسی را نمی خواهم

... و وقتی هستی” تو را” می خواهم

رنگهایم بی تو سیاه است و در کنارت خاکستری ام

خداحافظی ات به جنونم می کشاند




نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت20:12---7 آبان 1390
سلام جونم ممنون از اینکه به من سر زدی سایتمو روشن کردی ی ی ی/من که تو سایت توضیح دادم بله اگه خدا بخواد مشغول به تنظیم کارامم و به لطف خدا 2تا آهنگ با نام های شب یلدا و بیقرار تا اول زمستون از طریق سایتهای معتبر پخش میشه./امیدوارم شما هم یکی از طرفدارام بشی/باهام در تماس باش///بای

Pe3are Tanha
ساعت20:31---1 آبان 1390

با پاهایی از باران و رداها و دامن‌های از آب
از مغیلان زاران , آن همه بران
می توان گذشت آسان
( تاریخ شعر این را
مكتوب كرده )
... البته
اگر آن خیسی خاص
موی و دهان و چانه ات را
تراوان شود
این كه می بینی هر خاری
گلبرگ لاله ای به منقار دارد
و هر ستاره از دهان خدایی پنهان می برند
این رمز زخمی می گوید
من از صراط گذشته ام
گذشته ام
هر چند مستقیم
- چنان كه گفته بودند نبودند
نبود اما
من اكنون در دوزخم
و دست راست تو از آنطرف پل
در دست چپ من قفل است
می توانم عبورت دهم ,
اما
حس می كنم كه زبازوی راستم
- در انتهای دنده ها
خبر چینی از فردوس
در كاربازی توطئه‌ای است
تا انقلاب دوزخی‌ ما را
خنثی كند
می‌توانم آری
می توانستم اگر باران
پیراهنی از اكسیژن می پوشاند
بر تو


Pe3are Tanha
ساعت20:30---1 آبان 1390

حواسَت به دلت باشد

آن را هرجایی نگذار ...

این روزها دل را می دزدند
... ... ... ...
بعد که به دردشان نخورد

جایِ صندوقِ پست آن را

...............در سطل آشغال می اندازند
...
و تو خوب می دانی دلی که المثنی شد

دیگر دل نمی شود


Pe3are Tanha
ساعت20:26---1 آبان 1390

از میان رنگها
رنگ چشمان تو با من آشناست
جنس آیینه چشمان تو از نور و صفاست

روزگاریست که من شهر به شهر در همه جا
... ... پی یک محرم دل میگردم

صحبتم عریان است اما همگان
در به روی من و دل می بندند

مهربانم تنها
رنگ چشمان تو از ایثار است

تو مرا باور کن


پذیرش ساخت کدهای لوگو و آهنگ دلخواه برای وبلاگ
ساعت12:11---1 آبان 1390
پذیرش ساخت کد لوگو و کد جدیدترین آهنگها برای وبلاگ با نازلترین قیمت www.olomtarbiati.loxblog.com

SRR
ساعت11:44---1 آبان 1390
سلام خوبی وب توپی د اری باحاله دوست داشتی به منم سری بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:, 11:22 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§