by : x-themes


چه مدت گذشته؟ حسابش را داری؟ من حسابش را دارم، حساب دقایقش را هم دارم. اما چه فایده.. تو رفته‌ای بدون آنکه برای آخرین بار مرا ببوسی برای آخرین بار بگویی دوستت دارم. و من، من تنها مانده‌ام بدون آنکه ببینمت و تو رفتی. آخرین حرفت چه بود؟ از من هم چیزی پرسیدی حرفی از من هم زدی؟ و من تنها مانده‌ام و نمی دانم با این بی‌کسی چه کنم با این بی‌توئی که تا عمق جانم چنگ می‌زند و باید با این بی‌توئی روزهای زیا...دی را پشت سربگذارم راه درازی در پیش دارم. راهی پر از تنهایی پر از دلتنگی و من مانده ام با این یکنواختی چه کنم با نبود تو... راستی تو هم دلتنگ می‌شوی؟ یاد خاطرات مشترکمان می‌افتی؟ من هر روز هر لحظه را با خاطرات تو زندگی می‌کنم. هر صبح که بیدار می‌شوم روی دیوار اتاق یک خط می‌کشم که امروز هم بی تو شروع شد.. تو، تو چه می‌کنی؟

من هر لحظه‌ام پر از توست پر از حضور تو من به لحظه‌هایی که باهم داشتیم و به لحظه‌هایی که می‌توانستیم داشته باشیم فکر می‌کنم؛ مقصر که بود من؟ تو؟ یا زمانه...

چه مدت گذشته؟ حسابش را داری؟ من حسابش را دارم، حساب دقایقش ....



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت22:02---22 آبان 1390
salam kheili qashang bood mano yade deltangiam andakht,mer30

maryam
ساعت22:02---22 آبان 1390
salam kheili qashang bood mano yade deltangiam andakht,mer30

نیلوفر
ساعت10:05---11 آبان 1390
سلام ندا جان. خوبی؟
واااااااای ندا این متنت چقد قشنگ بود. خیلی به دلم نشست یاد دلتنگی های خودم افتادم
راستی چشم خانمی آپ کردم خبرت میدم


AlI
ساعت21:15---10 آبان 1390
سلام
کلاس بودم گفتم بعد کلاس میام
و الانم اومدم


Pe3are Tanha
ساعت21:11---10 آبان 1390

میدونی عشق بازی یعنی چی ... ؟

یعنی وقتی که بارون میباره و با عشقت داری قدم میزنی
وقتی هوا برفیه و تو توی آغــوش اونی
وقتی منـــــتظرش هستی و اون به تو اس ام اس میزنه
... وقتی دلــــــت براش تنــــگ میشه و اون بهت زنگ میزنه
وقتی ...
هوای اون و کردی و قرار نیست به این زودی ببینیش
و اون بهت میگه ...
فردا میام ببینمــــت

ای خدااااااااا یعنی میشه؟؟؟..


Aloneboy
ساعت20:49---10 آبان 1390
salam azizam mamnoom ke
be fekre maham boodi.


کلبه ی کاغذی
ساعت13:13---10 آبان 1390
سلام ندا جان.دردودل دلتنگی بود؟
سعی کن کم تر حساب کنی دقایق و اینجوری کم تر دلتنگ می شی
با یک پست به روزم با عنوان گریه ی باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, 12:59 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§