تنها


by : x-themes

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت به انتظار آمدنش نشستم

وقتی دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم

وقتی او تمام شد من آغاز شدم

و چه سخت است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن

مثل تنها مردن...



نظرات شما عزیزان:

afsane
ساعت11:53---11 مهر 1390
salam duste man webet qshange be manam sar bezan khoshhal misham dar zemn man amade tabadolel linkam hastam bad nagi nagofti montazeretam l3ye l3ye

ali
ساعت14:36---22 تير 1390
سلام وبلاگت قشنگه
امیدوارم که به منم سربزنی
من شما رولینک کردم اگه دوست داشتی منولینک کنید
اومدی نظر یادت نره


ali
ساعت14:35---22 تير 1390
سلام وبلاگت قشنگه
امیدوارم که به منم سربزنی
من شما رولینک کردم اگه دوست داشتی منولین کنید


zizi
ساعت21:25---20 تير 1390
سلام ندا جوون سری به منم بزن آپم


__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((?))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((?))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((?))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((?))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$?$$$¤¤?¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________?$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


هادی
ساعت4:23---19 تير 1390
سلام. چندتا آپ گذاشتم خوشحال میشم نظرتو بدونم.

alireza
ساعت16:58---18 تير 1390
ممنون که سر زدی بازم بیا موفق باشی

اريا شاهرودي
ساعت20:50---15 تير 1390
چيه اين همه غم واسه چي دخترك تنها غم آن نيست كه در سفره كمي نان دارم من به صميميت دستان تو ايمان دارم

(^_^)..
ساعت22:59---14 تير 1390
...باشه...خوشهالم كردي اومدي...!ديگه....تو وقتي با خوندن سر گذشتم داغون ميشي...من چي كشيدم....

delbar21
ساعت22:47---14 تير 1390


delbar21
ساعت22:47---14 تير 1390


همه چی
ساعت20:09---14 تير 1390
سلام
بهش فکر می کنم


بهاره
ساعت19:30---14 تير 1390
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((?))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((?))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'من آپم '¤$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((?))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤من آپم '¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((?))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$?$$$¤¤?¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________?$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$
منتظرم حتما بیا
نظرت رو درمورد وبم بگو
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, 18:49 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§