بهونه


by : x-themes

هیچ نگفتی و رفتی

یه بهونه باعث جدایی مون شد حتی خداحافظی هم نکردی

دلم گرفت دلت گرفت به همین سادگی همه چی تموم شد

دوست داشتن.عشق.محبت...

کاشکی ما کمی فقط کمی گذشت داشتیم.



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت12:28---8 آبان 1390
ندا این جملت چقد قشنگ بود. یعنی همه مطالبت قشنگ بود. واقعا وبه دوست داشتنی داری.
بازم بهت سر می زنم


Pe3are Tanha
ساعت21:03---20 مهر 1390

امشب عقربه های ساعت میگن که یازده و نیمه

و توی این چاردیواری

دوس دارم با رگهای آبی گردنم
...
به سقف اتاق آویزان بشوم

هیچ کس مرا صدا نمی زند

تنهاییم را با قهوه ای تلخ سر می کشم

هنوز هیچ کسی پا را از گلیمش دراز نکرده

و روی فرش قرمز لحظه های من پا نگذاشته

من هنوز به سقف اتاق نگاه میکنم...

ساعت یازده و سی وسه دقیقه تمام....


Pe3are Tanha
ساعت15:43---20 مهر 1390

گاهی باید بی رحم باشی با خودت ... !

باید دست دلت را بگیری ٬ کنج خلوتی را پیدا کنی

خیره شوی در چشمان دلت و بدون هیچ مقدمه و حاشیه ای برایش بازگو کنی
...
تمام آنچه را که خوب می داند

اما نمی خواهد و یا شاید نمی تواند باور کند ...

باید بی رحمانه تمام بغض کردن هایش را

ضجه زدن هایش را نادیده بگیری و باز هم بگویی ...

آنقدر بگویی تا باور کند تمام آنچه را که نمی خواست


mohammad
ساعت16:20---19 مهر 1390
salam matn ghashangi hast ali bod. mamnon az inke mano link kardi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, 10:16 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§