by : x-themes

کوله بارت رو مي بندم , همه چيز رو برات گذاشتم

خيالت راحت باشه

عشق رو گذاشتم تا بهش هديه بدي تا يه وقتي اونم مثل من , توی

حسرت داشتن عشق تو نمونه

محبت و صداقت رو گذاشتم

... ...... دروغ رو برداشتم تا يه وقتي اونم مثل من به

عشقت شک نکنه

بي وفا

من توي کوله بارت يه چيزه ديگه هم گذاشتم

وفا رو توي کوله بارت گذاشتم تا يه وقتي اون رو هم مثل من

تنها نذاري و بري

شايد اون تحمل و صبره منو نداشته باشه

باهاش مهربون باش همون طور که با من بودي, دوستش داشته باش همون طور که من دوستت داشتم

از قلبش مراقبت کن ولي نه اونطور که از قلبه من مراقبت کردي

تو ديگه مالِ اونی...!
 



نظرات شما عزیزان:

کلبه ی کاغذی
ساعت12:40---9 آبان 1390
سلام عزیزم به عنوان دل نوشته جالب بود .بهم سر بزن.
ای که دل بردی زدلدار من آزارش مکن
آن چه او در کار من کرده ست تو در کارش مکن...


Pe3are Tanha
ساعت12:10---9 آبان 1390
یه دنیا ممنون ندا

Pe3are Tanha
ساعت12:07---9 آبان 1390

مي خواهم برايت مرهمي باشم براي آن نگاه خسته اي که مي دانم اميدش به لبخندي ست مي خواهم برايت لبخند باشم براي آن دلي که از اميد ، خالي ست... مي خواهم دست هايت را در دست هاي آسمان بگذارم تا باور کني آسمان هم ، براي تو آغوش مي گشايد من تو را مرهمي خواهم بود گرچه ... دلــــــــــي دارم ... که نيازمند يک مرهم است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, 11:22 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§