by : x-themes



تقصير خودمــــونه



بعضي ها عددي نبودن ُ ما اونها رو به تـــوان رسونديم



نظرات شما عزیزان:

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت0:22---3 آذر 1390
_______________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



________________@@@@@_______



__@@@@@@@@@@@@@@_______



__@@@@@@@@@@@@@@_______



_______________________________



_________@@@@@@@___________



_____@@@@@@@@@@@_________



___@@@@@______@@@@@_______



__@@@@@_________@@@@@_____



_@@@@@___________@@@@@____



_@@@@@___________@@@@@____



_@@@@@___________@@@@@____



__@@@@@_________@@@@@_____



___@@@@@______@@@@@_______



______@@@@@@@@@@@________



_________@@@@@@@____________



________________________________



__@@@@@____________@@@@@__



___@@@@@__________@@@@@___



____@@@@@________@@@@@____



_____@@@@@______@@@@@_____



______@@@@@____@@@@@______



_______@@@@@__@@@@@_______



________@@@@@@@@@@________



_________@@@@@@@@@________



__________@@@@@@@@_________



___________@@@@@@@_________



____________@@@@@@__________



_______________________________



____@@@@@@@@@@@@@______



____@@@@@@@@@@@@@______



_________________@@@@@______



_________________@@@@@______



_________________@@@@@______



____@@@@@@@@@@@@@______



____@@@@@@@@@@@@@______



_________________@@@@@______



_________________@@@@@______



_________________@@@@@______



____@@@@@@@@@@@@@______



____@@@@@@@@@@@@@______

میــــــــــــــــــــــــــ ــ ـدونی چه خبره؟ نمیـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــدونی؟

خوب من اپ کردم دیـــــــــــــــــــــــگه


کلبه ی کاغذی
ساعت20:10---2 آذر 1390
سلام عزیزم بهت ایمیل دادم امیدوارم که اومده باشه.راستی قالبت جدیدت عالیه

P3S4Я3 Ŧ4ηH4
ساعت14:44---2 آذر 1390

عشق ای عشق بی دیوارمن نغمه زن مستانه بر گیتار من

عشق من ای عشق آتشناک من سوز تو درسینه صد چاک من

عشق ای عشق آتش نوش من خواب شودر خلوت آغوش من

عشق در جانم تولد یافته است زلف خاتون دلم را بافته است

عشق من زنجیری از بیتابی است وسعت روحش به رنگ آبی است

عشق یعنی ذره ذره سوختن چشم بر جان کندن خود دوختن

عشق من از عمق رویا آمده در غریبستان به دنیا آمده

ای زپاکی توشبنم در شگفت عشق من در خلوت تو پا گرفت

عشق توکاری به دستم دادو رفت خنده ای کردوشکستم دادو رفت

نبض شعر من برایت می زند روح من هردم صدایت می زند

گوش کنغم غصه های عشق مرااین منم رهسپار راه عاشقی

هیچکس از دفتر چشمان من شعر بغض آلود چشمانم را نخواند

یک نفر از رنگ زرد چهره ام قصه ی دیرینه ی غم را نخواند

لیکن بنازم حضرت غم راکه او یک نفس در زندگی ترکم نکرد

زندگی در حق من چیز دیگر جز جفا کاری ونامردی نکرد


مـریــم ღ نویسنده وبلاگ محمد جان دوستت دارم ღ
ساعت13:08---2 آذر 1390
سلام
من بــرگشتــــم! باکلی تـغییر!
البته به اصرار خیلی از دوستای خوبم!
راستی همه ی دوستای خوبمو که توی وبلاگ محمد جان دوستت دارم لینک کرده بودم دوباره لینک کردم! حتی تــو دوست عزیز!
پس یه زحمت : آدرس جدید وبلاگم رو دوباره توی وبلاگاتون لینک کنید.مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, 12:47 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§