by : x-themes

سلام

دلم خیلی گرفته

امروز روزیه که....

روزیه که دلم شکست

درست یک ماه پیش توی همچین روزی بود که صدای شکستن دلمو شنیدم

شنیدمو هیچی نگفتم

الان یه ماهه که ندیدمش

دلم شکست وقتی دیدم داره نگاش میکنه

دلم شکست وقتی دیدم حواسش پرته اون شده

دلم شکست وقتی,وقتی فهمیدم دوسم نداره

دوسم نداره

دوسم نداره

دوسم نداره....



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت9:20---14 آذر 1390
salamdarket mikonam. omidvaram faramooshesh koni

سحر
ساعت5:33---9 آذر 1390
سلام،خوشحال میشم به دل نوشته های منم سری بزنی و نظرت رو بگی.حدس میزنم به دردت بخوره.....(راستی وبتم قشنگه اما مثل وب خودم پر از تلخی).....

مـریــم
ساعت20:59---6 آذر 1390

هرگز فراموش نمی کنم
سخنانی که از چشمان تو شنیدم
می گویند چشمها هرگز
دروغ نمی گویند
اما من شیرین ترین دروغ ها را
از چشمان تو شنیدم
آن هنگام که می گفتند:
دوستت دارم….!


m
ساعت19:37---5 آذر 1390
سلام دوسته من بهم سر بزن
درکت میکنم
وبلاگت خیلی ناز بود اهل چاپلوسی نیستم واقعا گفتم


m
ساعت19:36---5 آذر 1390
نه تلخم نه شیرین
مزه ی بی تفاوتی می دهم اینروزها
جنس حالم زیاد مرغوب نیست...


مـریــم
ساعت19:21---5 آذر 1390

می خواستـم زندگی کنـم راهـم را بستـنـد ... میـخواستـم ستـایـش کنـم گفتـند خـرافـات است ...عـاشـق شـدم گفتـند دروغ است ... گریستـم گفتـند بهـانه است ... خندیـدم گفتـند دیـوانه است ... دنیـا را نگه داریـد میخواهـم پیـاده شـوم ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 5 آذر 1390برچسب:, 19:6 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§