by : x-themes

 

کاش … کاش همان کودکی بودم که حرفهایش را از نگاهش میتوان خواند …



اما اکنون اگر فریاد هم بزنم کسی نمی شنود



دلخوش کرده ام که سکوت کرده ام …



سکوت پر بهتر از فریاد توخالیست !!!



دنیا راببین … بچه بودیم از آسمان باران می آمد ،



بزرگ شده ام از چشمهایمان می آید …



بچه بودیم درد دل را با هزار ناله می گفتیم ، همه می فهمیدند …



بزرگ شده ایم ، درد دل را به صد زبان می گوییم ،



اما هیچ کسی نمی فهمد



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت10:56---16 آذر 1390
حقیقت اینه که:
هرچی مهربونتر باشی
بیشتر بهت ظلم میکنن،
هرچی صادق ترباشی
..بیشتر بهت دروغ میگن،
هرچی خودتو خاکی تر نشون بدی
واست کمتر ارزش قائلند،
هرچی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری
..راحت تر لهش میکنن
و اگر بدونند که منتظری و بهشون احتیاج داری
..اندازه یه دنیا ازت فاصله می گیرند!


مـریــم
ساعت13:25---11 آذر 1390

دلــــــم می خـواد زنـدگیـمـو مـوقــت بـدم دسـت یـه نـفـر دیـگه و بـگـم : تـــو بـازی کـن تـا مـن بــرگـردم ... نـسـوزی هــا ...!!!


نیلوفر
ساعت19:01---10 آذر 1390
خدایا

گاهی تو را بزرگ می بینیم

گاهی کوچک

این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک

این منم که گاهی نزدیک می شوم ،گاهی دور.!!


نیلوفر
ساعت17:02---10 آذر 1390
به شیشه ی عینکم گِل می مالم!
تا جنگنده های نا امیدی
مردمک چشمانم را هدف نگیرند


بانوی تنهایی
ساعت16:23---10 آذر 1390

گفته بودي زود بر ميگردي... آنقدر زود که ماهي ها هنوز بيدار نشده باشند... و من سال هاست کنار حوض خانه نشسته ام و براي ماهي ها لالايي ميخوانم...


amin
ساعت0:19---10 آذر 1390
سلام
ممنون که سر زدید به وبلاگمون
راستش تا قبل از محرم خیلی ناله و شکایت می کردم
اما حالا که می بینم عزیزترین بنده ی خدا یعنی امام حسین و یارانش این قدر سختی کشیدن دیگه راستش روم نمی شه گله و شکایت کنم.
در تنهایی، خدایی به وسعت بزرگی هست که صدات می زنه.
که تنهات نمی ذاره.
دعا می کنم به عشق ات برسی.
برام دعا کن
بازم ممنون
فعلا


دل خسته
ساعت18:17---9 آذر 1390
سلام. ممنون از راهنمای بجا .تا حالا بیست تا مرورگر عوض کردم تا ببینم عیب کجاست که , شما زحمت شو کشیدی . باز ممنونهم از راهنمایت هم از سر زدن به وبلاگ خودتون.
من هم سر میزنم


دل خسته
ساعت12:54---9 آذر 1390
سلام . ممنون که سر زدید .و متشکر از تبادل .
من هم شما رو با نام وبتون لینک کردم .
سر بزنید من هم سر میزنم .
موفق و پیروز باشی.


دل خسته
ساعت11:47---9 آذر 1390
سلام . وب خیلی قشنگی دارید . مطالبتم زیبا بود
امیدوارم موفق باشید . اگر وقت کردید به ما هم سر بزنید . و مایل به تبادل لینک هستید اول شما بفرماید تا شما رو لینک کنم و بعد من .
منتظرم


درود
ساعت11:24---9 آذر 1390
درود
ندا جان چون نگاهم گذرا بود،فقط تونستم همين پست رو بخونم كه به دلم نشست.
وب قشنگي داري...بازم ميام پيشت.
موفق باشي...بدرود


بانوی تنهایی
ساعت11:01---9 آذر 1390

_________________$$$$$$$_$$ $$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ _$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
$________________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
_$$_$$______________$$$$$$$$ $$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
__$$$_________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$$$$$
$____________________$$$$$$$ $$__$$$$$$
$___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$ $$$$


شبي غمگين ،
شبي باراني و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ،
دلم در حسرت ديدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد ،
به من مي گفت "تنهايي" غريب است ببين با غربتش با من چه ها کرد ،
تمام هستي ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبي به پا کرد ،
او هرگز شکستم را نفهميد اگرچه تا ته دنيا صدا کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, 10:50 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§