خواب..


by : x-themes

 

به دلم افتاده بود امشب حتما خوابتو می بینم...

آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد.



نظرات شما عزیزان:

دنيا
ساعت9:32---5 دی 1390
وقتي كسي رو دوست داري حاضري دنيا بد باشه....

كيوان
ساعت17:44---15 آذر 1390
درود...ندا جان.
وبت هم زيباست و هم خيلي غمگينه...پدرمو در آورد
اين شعر تقديم تو
............................
كاش وقتي زندگي فرصت دهد
گاهي از پروانه ها يادي كنيم
كاش بخشي از زمان خويش را
وقف قسمت كردن شادي كنيم
كاش گاهي در مسير زندگي
باري از دوش نگاهي كم كنيم
فاصله هاي ميان خويش را
با خطوط دوستي مبهم كنيم
كاش وقتي آرزويي ميكنيم
از دل شفافمان هم رد شود
مرغ آمين هم از آنجا بگذرد
حرفهاي قلبمان را بشنود
..............................
دوست دارم...بدرود


کلبه ی کاغذی
ساعت10:31---13 آذر 1390
سلام جه غم انگیز

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت12:25---12 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااام
نبینم تنها نشستی و ناراحتی
یه سر بیا دیووووووووووووووونه خونه ما
نظرسنجیت خیلی سوالش قشنگ بود
منم شرکت کردم


بانوی تنهایی
ساعت8:16---12 آذر 1390
آنکه مست آمد و دستي به دل ما زد و رفت ، در اين خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست "تنهايي" ما را به رخ ما بکشد ، طعنه اي بر در اين خانه تنها زد و رفت
ممنون که گفتی گلم


مـریـــم
ساعت6:37---12 آذر 1390

چه خوش خیال بودم


که همیشه


فکر می کردم


در قلب تو


محکومم


به حبس ابد


...به یکباره جا خوردم ...


وقتی


زندان بان


برسرم فریاد زد:


هی..


تو ...


آزادی!

.

.

.

و صدای گامهای


غریبه ای که به سلول من می آمد ...!


مـریــم
ساعت18:32---11 آذر 1390

درد دارد وقـتی مـن عـاشـقـانـه هـایـم را میـنـویـسـم ... و دیـگـران یــاد عـشـقـشـان می افـتـنـد ... امـا تـــو ... بـیخـیــــال ...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 11 آذر 1390برچسب:, 18:21 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§