by : x-themes

نگاهت رنج عظیمی است ..

وقتی به یادم می اورد

چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته ام..............



نظرات شما عزیزان:

بانوی تنهایی
ساعت13:14---20 آذر 1390
نميدانم !

دل من نازک است

يا چشمان تو تيز !

هر چه نگاه به تو مي دوزم

بند دلم پاره مي شود...!!!


بانوی تنهایی
ساعت13:14---20 آذر 1390
نميدانم !

دل من نازک است

يا چشمان تو تيز !

هر چه نگاه به تو مي دوزم

بند دلم پاره مي شود...!!!


بانوی تنهایی
ساعت13:13---20 آذر 1390
نميدانم !

دل من نازک است

يا چشمان تو تيز !

هر چه نگاه به تو مي دوزم

بند دلم پاره مي شود...!!!


کلبه ی کاغذی
ساعت12:50---20 آذر 1390
عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, 20:11 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§