by : x-themes

یادته هر وقت ازت می پرسیدم

منو چقدر دوس داری

می گفتی همون اندازه که تو منو دوس داری

منم با ناز می گفتم

نه!تو باید منو بیشتر دوس داشته باشی

ببین

میشه منو همون قدر که من تو رو دوس دارم دوس داشته باشی

؟!

 



نظرات شما عزیزان:

samira
ساعت10:36---8 دی 1390
محمد من همیشه وقتی بهش میگفتم دوست دارم میگفت:" مطمن باش شده 1دونه ،من بیشتر دوست دارم "
اما الآن...


کلبه ی کاغذی
ساعت10:31---8 دی 1390


مریم-دختران آفتاب
ساعت19:02---7 دی 1390
همه افراد خوشبخت خدا را در دل دارند ، پس تو را چه غم که اینقدر
احساس تنهایی میکنی ، بدان در تنها ترین لحظات و در هر شرایط ، خداوند با توست . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, 18:27 |- ندا -|

ϰ-†нêmê§